donderdag, augustus 31, 2006

Zwaar ziek

Dinsdagavond thuisgekomen en ik had meteen door. 't Was niet zoals het moest zijn. Onmiddellijk de eerste zorgen toegepast ... reanimatie ... niks. Niet twijfelen, de auto in en naar het ziekenhuis. Aan de dokter gevraagd wat het nu juist was? De vitale punten! Onmiddellijk opensmijten, en morgen terugkomen om te zien als het al beter is! Dat vond ik nogal cru en tactloos. Een cursus "diplomatie" zou de PC-dokter goed kunnen gebruiken. In de PC-kliniek stonden nog een paar sukkelaars die hun computer niet meer aan de praat kregen en hem daar moesten achterlaten. We steunden elkaar en moesten toegeven dat het vanavond niet hetzelfde ging zijn. Geen stukske kunnen schrijven op de blog. Geen andere blog kunnen bekijken. Juist nu ik beloofd had om op mijn blog iedere keer af te sluiten met een stukje, steengoeie, muziek. Sh... Toch goed nieuws deze avond. Hij (PC; mannelijk of vrouwelijk?)mag terug mee naar huis en de PC-dokter deed de operatie gratis en voor niks.
Beschaamd en met rode kaakskes moet ik toegeven dat ik toch graag bezig ben met deze blog. Wat in het verlof begonnen is als een "probeerselke" is nu een dagelijks terugkerend tafereel ten huize Devillage. Ik troost me met de gedachte dat het mijn schuld niet is maar wel van al die andere bloggers, ze moeten hun stukjes maar niet zo interessant maken!
Op sportief vlak heb ik het zeer rustig gehouden. Zondag moet ik fris aan de start komen.
Aan Martine, de dochter had een tatoo maar die is ondertussen verdwenen tijdens het douchen.
Herinnert u zich deze nog:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Etienne...je deed me even schrik krijgen hoor :-)
wat Verheul betreft: niet veel over te vinden op het internet, behalve een topic op het chat'n'run-forum. Als je googlet op "het duurloopmisverstand" kom je op de site terecht waar je het boekje kan bestellen. Auteur is Klaas Lok.

Johan zei

Ik ken die vitale punten ondertussen ook goed en 't is inderdaad schrikken. Die nostaligsche momenten wel gemist. Jij weet ze wel goed uit te zoeken.

Anoniem zei

mooi liedje ;-)

Anoniem zei

kan je ook bestellen bij runnersworld. En gelukkig maar etienne :-) hij is weg gespoeld...de nachtmerrie van en vader...