donderdag, augustus 24, 2006

Toch (weg)gelopen

Na de pistetraining van gisteren was ik van plan om vandaag te rusten. Maar daar had Linda iets op gevonden. Toen ik thuis aankwam stond de deur open. Bij het binnengaan zag ik dat alles onder water stond, ze was aan het "kuisen". "'k Heb nog niet gedaan, ge kunt nu gaan lopen ... als je wil." Als je wil was zo een beetje binnensmonds en stiller uitgesproken. 'k Had het begrepen, de trap op, sportkledij aan en weg. 'k Heb het toch 37' volgehouden met een gemiddelde HS van 143. Toch een kleine 6,5km op te teller. Altijd beter dan niks zeg ik dan. Verloop van mijn avondactiviteiten: Nieuws op één, eten, bad, Club Brugge, de laatste veranderingen op de blogs nog eens bekijken en dan zien we wel, 'k moet maar om 0500hr opstaan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je mag nu stoppen met werken, als je wil :-)

Anoniem zei

5-2, not bad hé ! Nu nog winnen dit weekend tegen RCSA en de buit is binnen !