donderdag, augustus 10, 2006

Actieve rustdag.


Vandaag neem ik een rustdag. Na de training op de piste gisteren is het aangeraden om de volgende dag de spieren te laten rusten. De mijne toch. Dat was trouwens ook het advies van de trainer. Dus vandaag lezen we de krant met een koffietje erbij, de blogs van de andere sportievelingen bekijken en de TV staat aan om het EK atletiek te volgen. De BBC is veruit de beste zender om op een deftige manier de kampioenschappen uit te zenden. Hier krijgen we deskundig commentaar door hun ex-toppers (Collins, Ewards ...). Een stadsgenote is geplaatst voor de finale van de steeple. Prachtig Veerle! Straks nog een lange wandeling met de hondjes. 'k Zal toch mijn loopschoenen aantrekken misschien krijg ik goesting om af en toe toch een beetje rond te lopen. Mijn doel om op het BK Canicross op het podium te geraken zal ik maar laten varen. Daarnet nog eens de startlijst bekeken ... een goede tijd en binnen de 10 eerste zal ook niet slecht zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Net in de krant gelezen dat je in Rusland Epo gewoon in de apotheek kan kopen ... misschien een ideetje om toch nog op dat podium te geraken?