vrijdag, augustus 25, 2006

Lastige training

Ondanks de "Memorial" waar een aantal clubleden getuige wilden van zijn waren er toch nog veel lopers komen opdagen. Tijdens het lopen naar het stadion - belachelijk traag, nog trager en ik viel om - voelde ik al dat het niet mijn dag zou worden. Traditioneel op vrijdag is er een duurloop die we rustig aanvatten om dan de laatste 3,5km ons eigen (snel) tempo te lopen. In totaal lopen we 3 ronden van 3,5km. De trainer was gekwetst dus liep hij niet mee tijdens de eerste ronde. Dat is natuurlijk de gelegenheid om het tempo omhoog te jagen door de betere lopers. Ik had in ieder geval die indruk, maar het kan ook zijn dat ik gewoon slecht aan het lopen was. In ieder geval, de eerste ronde liepen we in 17'40", de tweede in 17'20". De laatste ronde heb ik het tempo iets verhoogd, het goede was dat ik het kon volhouden en op het einde (laatste km) nog kon versnellen. Tijd van de laatste ronde 14'20". Mijn cooling down weer verwaarloosd, (de memorial was begonnen) 1,5 km uitlopen. Totaal 12km erbij met een gemiddelde HS van 160. Thuisgekomen stond de pasta NIET klaar. Zeker een halfuur moeten wachten. De pasta; Tagliatellie, hambrokjes, peterselie en room smaakte niet slecht. Maar weeral die room erin. Hoe kan ik ooit op mijn ideaal gewicht komen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo papa!!
Life vanuit tzuidn van frankrijk, hier uw dochter :) hihi.
Tgaat ier heel goed, vrij mooi weer. De eerste dag was goed, de tweede en derde wat minder (bewolkt), maar vanaf nu heeft bart ( de eigenaar) gezegd dat alleen maar beter en beter gaat worden. Tot nu toe al heel wat uitstapjes gedaan (Nimes bezocht,...) maar als het warmer wordt gaan we hier gewoon aan het zwembad blijven liggen! Mooi zwembad hoor, maar tis niet zo blauw, eerder groen. En tschijnt dat dat komt omdat er geen chloor in is, bart doet er broom in. nuja, we zitten hier in de bergen maar als je dan naar het dorp gaat zieje veel verloren gelopen hondjes!!! Erg jammer, het ziet er naar uit dat ze hun weg hier goed kennen en dat ze hun plan wel kunnen trekken maja, zo'n hondjes hebben toch liefde nodig ééé!!!! tzijn niet zo'n hele mooie mo wel allemaal heel braaf en lief. zo, kweet niet als ik later nog es op het internet ga kunnen dus mss was dit het laatste? kweet het niet juist, want tis op de laptop van bart (eigenaar) dattek nu zit, omdat die van vital geen verbinding kan maken. Dus nja... doe groetjes aaan iedereen en dikke zoen aan mama, zico, chippie en de zussen en pakt er zelf ook één :) tot woensdag!!!!! Als het woensdag hier mooi weer is, blijven we hier tot in de namiddag ('s avonds?) en zo niet dan vertrekken we ' smorgens.
Daaaag, zoen laura xxx
P.S.: kheb tattoo laten zetten!

Anoniem zei

groetjes van vital!!!! was beetje vergeten!! dada!! en veel lopen é pa!!, gy zou ju wel jeunen hier wej, veel berg op enzo ;) saluuutjes en nog keer veel zoentjes aan ma, de hondjes en zussen en gy!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

maar wel lekker met de room!
en je dochter heeft een tattoe :-)

Stefaan zei

Laura, hoe lief die hondjes ook zijn, doe ze de groeten maar laat ze maar daar! Wat die tattoo betreft, hopelijk is het een afwasbare. 't amusemant nog, doe de groeten aan de anderen.