maandag, augustus 21, 2006

Welles nietes

Op de trein richting haardstede was ik mezelf aan het afvragen als ik nog zou gaan trainen of niet. Hevige regenval tussen Brussel - Gent - Waregem gaven me het antwoord. Vandaag zou het de ideale rustdag worden. In Kortrijk was het over en op de trein richting Brugge was er zelfs zonneschijn. Toch een rustige duurloop op het programma zetten. 'k Was nog maar 5 minuten thuis, klaar om mij om te kleden toen mijn vrouw zei dat ik mijn dochter nog moest gaan afhalen. OK, eerst dochter, dan gaan lopen. Terug thuis, met dochter, begon het te onweren zodat ik allang geen goesting meer had om nog te vertrekken. Eten, PC (blogs bekijken), TV. Voor de TV was ik te laat. De dames waren al gezeten en er was een zeer belangrijk, cultureel hoogstaand programma bezig die ze absoluut wilden zien. Eén of andere soap waar iemand die al zeven keer gestorven was plotseling weer was opgedoken. Van een goeie fysiek gesproken! Hun antwoord was:"Ge kunt toch naar boven!". 'k Heb mijn sportkledij aangetrokken en gaan lopen, 't was ondertussen droog geworden. Met een vriend die terug herbegonnen was een beetje meegelopen. Een klein uurke bezig geweest met een gemiddelde HS van 122. Morgen rustdag, misschien.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hehe, of hoe een vrouw een verbetering van de loopconditie kan teweegbrengen...

Anoniem zei

Ja, de dames zorgen er wel voor dat je je dagelijkse beweging krijgt (lol)

Anoniem zei

'ge kunt toch naar boven' is dat de maatschappelijk aanvaardbare variant van 'ge kunt den boom in?'