zondag, augustus 20, 2006

Rustig "vetloopje"

Deze morgen (0845hr) een duurloopje gedaan in mooi gezelschap. De meeste lopers van de groep ken ik wel van zien tijdens het trainen op het sportstadion, maar niet bij naam. Aan iemand die ik wel goed ken heb ik dan maar wat meer info gevraagd. Blijkt dat er een dame jarig was in ons gezelschap, 58 jaar! En er zat nog meer ervaring in de groep, een 68-jarige en een 71-jarige waren ook aan het meelopen. Een dikke proficiat, hopelijk kan ik het ook nog even goed, binnen 25 jaar. 1hr 06' hebben we gelopen en mijn gemiddelde HS was 148. Afstand rond de 13km schat ik. Ik ben nog een loperke zonder Garmin.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

je voelde je dus 'jong'!?

Anoniem zei

een loperke zonder Garmin hé... Geeft niet hoor, ik ook ;-)

Anoniem zei

zonder garmin gaat het ook nog heel goed hoor ettienne