dinsdag, augustus 22, 2006

Wat te doen op een rustdag?

Vandaag rustdag, maar ik geef toe dat ik twijfelde en dat het soms kriebelde. De schuld van al die trainingsarbeid en schema's die ik lees op de verschillende blogs. Jawel, jullie (zie de links + nog een paar anderen die er nog bij moeten komen) zijn verantwoordelijk dat ik me schuldig begin te voelen op een rustdag. :-)
Het motiveert als ik jullie trainingsvreugde van het scherm zie druipen. Volgens mijn bescheiden mening denk ik dat de aandelen van Garmin en Polar zijn gestegen. Wat heb ik gedaan om mijn zinnen te verzetten? Aangezien ik heb beslist om niet meer te voetballen heb ik een surrogaat gevonden! De Gouden Elf! Mijn team "de blogshotters" ziet er als volgt uit: Cordier (Brussels,15milj.), Clement (Cl.Brugge,25milj.),Onyewu (Standard,25milj.), Martens (Gent,13milj), Oyen (Roeselare,15milj.), Geraerts (Standard,22milj.), Culek (Brussels,15milj.), Soetaers (Genk,14milj.), Bosnjak (Genk,17milj.), Custovic (Moeskroen,17milj.), Thereau (Charleroi,15milj.). 'k Heb nog aan Koen gedacht maar te duur. Een bescheiden ploegske zonder grote vedetten maar genoeg kwaliteit om kampioen te spelen. Plagiaat is toegestaan ... mits een kleine financiële bijdrage. (aan het sparen voor een Garmin) :-)

2 opmerkingen:

Johan zei

Bij mij kriebelt het ook dikwijls op een rustdag maar ze hebben me altijd verteld dat ze echt nodig zijn. en ik luister dan ook altijd...

Anoniem zei

rust is ook trainen etienne! en een wandeling met de hond is ook beweging.