maandag, augustus 28, 2006

Nostalgie

Vandaag een loopke van 7km in 35'30". Een goede timing want het was net gestopt met regenen toen ik vertrok en het begon toen ik thuis kwam. 'k Had toch een loom gevoel tijdens het lopen, denk dat ik het voor de rest van de week rustig aan doe. Tenslotte is er toch die grote wedstrijd op zondag en daar wil ik fris aan de start komen.
Het nostalgisch gevoel.
Vanaf vandaag zal er op het einde van mijn berichtje een klein muziekstukje staan, of een leuk prentje, of alle 2, uit de tijd dat we nog geen zorgen hadden. Zou dat komen omdat ik oud begin te worden? Maar ik ben nog altijd van het gedacht dat cijferkes niet tellen , als het in 't kopke maar goed zit.In ieder geval degene die de muziek, kledij, stijl, en video zizch nog levendig kan inbeelden, sorry, maar u bent niet meer van de jongste. Voor de jongeren ontdek en geniet.

Herinner u zich deze nog!!!

5 opmerkingen:

Johan zei

Dat is inderdaad terug verlangen naar wat ooit geweest is. Miljard. Een tijd zonder zorgen, en toen beseften we dat nog nie. Als je elke dag zo'ne kraker er gaat uithalen, voel ik me op 't einde van de week pas echt oud... maar 't doet toch goe om dat nog eens terug te zien en te horen. En rust maar goed uit, zondag "moet" je er staan.

Anoniem zei

Ik dacht dat de stijfheid in m'n knieën kwam door de 1/2 van Brussel, maar 't is duidelijk de leeftijd die ik begin te voelen ... mogen we ook verzoeknummers plaatsen?

Stefaan zei

Ik zal mijn best doen om uw verzoeknummers te plaatsen! Ik krijg zo de indruk dat u het mij niet gemakkelijk zult maken! Ben benieuwd naar uw smaak. New Wave?

Anoniem zei

Goh jongen toch... Das lang, lang, lang geleden dat ik dat nog eens gehoord/gezien heb. Ik was toen nog piepjong ;-)

David aka Letman zei

Idd, heel leuk om nog eens terug te horen, was al heel lang geleden!