zondag, augustus 06, 2006

Fietstraining met de Rafaeloos.

Iedere zondagvoormiddag is er een fietstraining voorzien met de wielerclub "De Rafaeloos". We hebben 2 groepen (A & B; goed en bijna goed) die apart trainen, maar in de verlofperiode rijden we samen. Vandaag waren we met 40 sportievelingen. Dat is al een serieus peleton, discipline is noodzakelijk. Aangezien de loopwedstrijden met mijn hond meestal op zondag zijn, heb ik dit seizoen nog niet veel kunnen meefietsen. Dat ik vandaag weinig problemen had om te volgen is dan ook te danken aan mijn looptraining. Ik ben er van overtuigd dat lopen de ideale basis is voor veel andere sporten. Met de betere renners is het gemiddelde natuurlijk een stuk omhoog gegaan. Normaal hebben we een gemiddelde van 26 tot 27 km/hr, vandaag was het 29,9 km/hr. Een 90km hebben we in 2hr 57' gefietst. Mijn gemiddelde HS was 139.
ook mijn testosteron is aanzienlijk verhoogd, 'k heb namelijk 2 pintjes gedronken. Het Landissyndroom.
Nog een proficiat aan alle Bloglopers te Gierle.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zeker waar, lopen is de basis! mooie afstand gefietst hoor en in een peleton fietsen is inderdaad niet altijd makkelijk.

Anoniem zei

Volgende weblogloop moet je zeker meemaken! Echt wel fun.

Anoniem zei

test van op afstand