vrijdag, september 01, 2006

de PIL


Het moest er eens van komen, ik ben ermee begonnen, ik neem de pil sinds dinsdag. Geen doping, ook geen voorbehoedsmiddel en ook niet die blauwe. Het is de LARIAM pil. Lariam zal ervoor zorgen dat de malariamuggen naar hartelust mogen proeven van mijn bloed, ik zal er niet ziek van worden. Dat willen ze mij toch wijsmaken. Op de bijsluiter staan de nevenverschijnselen. Ik ken ze want ik heb mij al eens zo "mottig" gevoeld na mijn desastreuze 1/2marathon. Maar blijkbaar verteer ik de pil goed want ik heb niets abnormaal ervaren. De malariapil moet ik één maal per week nemen, op dezelfde dag en op hetzelfde moment. ALs dat maar goed komt.
Buiten vanavond heb ik deze week nog niet gelopen. Zondag moet ik fris aan de start staan. 3 ronden gelopen van 3,5km in 18', 16'40" en 14'20". Misschien niet verstandig om dat nu nog te doen maar ik kon het niet laten.
Als afsluiter een stukje muziek ter ere voor de bloggers die zullen deelnemen aan de NY marathon. "The American Dream"
Herinnert u zich deze nog?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

lariam heeft nog wel eens als bijverschijnsel nachtmerries en depressies. Gelukkig verdraag je het goed.Wanneer ga je weg?

Stefaan zei

Martine - Normaal (= een toestand die zelden voorkomt bij ons) vertrek ik op 17 september. Maar dat kan dus nog veranderen. Geen probleem, ik ben flexibel, pas me snel aan, als ze de datum nog eens verschuiven is dat geen probleem. Na een dozijn inentingen kan die pil er nog wel bij. Wat depressies en nachtmerries betreft. Geen pil voor nodig. Als vrouw en dochter me zeggen dat ze morgen moeten gaan winkelen ...