zondag, augustus 27, 2006

'k Was te laat

Ik ben altijd al een vroege vogel geweest. Op tijd opstaan om rustig alles klaar te krijgen tegen de tijd dat ik moet vertrekken. Maar soms loopt het verkeerd. Als ik in huis zit, gelijk waar, dan moet ik iets bij me hebben om te lezen. En dan kan het gebeuren dat ik de tijd uit oog verlies zoals deze morgen dus. 'k Was eigenlijk net op tijd om te laat te zijn. De groep vertrok toen ik net het stadion binnenkwam. Aangezien ik nog een "affiche" bij had moest ik die eerst nog naar de kleedkamers brengen. Het traject kende ik niet dus werd het een achtervolging. Met soepele tred was ik na een paar minuutjes al aangesloten bij de groep. Naar mijn plaats moest ik niet zoeken, achteraan is mijn favoriete positie. 'k Hou graag het overzicht! 1hr 20' hebben we, aan een rustig tempo, genoten van het zonnetje! Meer moet dat niet zijn op een zondagmorgen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ken het : ben vaak uren te vroeg op, maar moet me uiteindelijk toch nog haasten om ergens op tijdte komen. Groetjes en tot zaterdag

Anoniem zei

vertel eens iets meer over dat boek ...

Stefaan zei

"EASY & QUICK - Culinair koken in een handomdraai".Werkt verslavend.

Anoniem zei

Awel merci!! ons vader die te laat is?? goe dak da weet si, kga ju daar ng een endeke mee lastig valn!! xxx