woensdag, augustus 23, 2006

Op de piste

Vandaag met de club op de piste bezig geweest. Na een opwarming van 3,5km en enkele korte versnellingen, begonnen we aan onze 7 x 600m met telkens 200m dribbelen ertusssen. De opwarming vond ik al redelijk pittig. De groep - 21 loperkes - had er duidelijk zin in. De tijden: 2'22" - 2'17" - 2'18" - 2'16" - 2'17" - 2'15" - 2'11". Toegegeven, alleen kan ik het niet. We vertrekken altijd samen maar al snel vormen zich verschillende groepjes. Sommige groepen lopen dan ongeveer even snel maar nemen meer tijd tijdens het dribbelen. Na de cooling down, naar huis lopen, had ik een goed gevoel ondanks de pittige training. Alles samen 58' bezig geweest met een gemiddelde HS van 160. Tijdens de versnellingen zat ik wel constant boven de 180. Thuis stond de pasta klaar, ik kon beginnen.

2 opmerkingen:

Johan zei

Dat is straf. Die pasta... die staat bij mij ook al twee dagen na mekaar gereed. Morgen toch wel eens iets anders naar binnen spelen.

Anoniem zei

Ja man, jullie zijn halve profatleten, pasta klaar meteen bij thuiskomst, zo'n luxe ken ik niet hoor, lol.