vrijdag, augustus 11, 2006

Ergernis ten huize Devillage


Et voila, dit is het dan. Het kleine hoekje, in mijn bescheiden stulpje, waar ik de meeste tijd van mijn verlof heb doorgebracht. Soms tot grote ergernis van mijn huisgenoten. 't Is een klein hoekje, maar in de nabije toekomst (?) zal ik met alles verhuizen (naar boven) om toch wat meer plaats te hebben. Vanaf volgende week zal het natuurlijk heel wat minder zijn. Gedaan met het schoon leven. Dan verwachten ze mij terug op 't werk. Nog een weekje cursus en daarna (rond 10 sep) vertrek ik naar Congo. Ik kijk ernaar uit. Voor de eerste keer Afrika. Van velen heb ik al gehoord dat je na 1 keer Afrika altijd terug wilt. We zullen zien.
'k Zal proberen dagelijks de blogs te volgen en regelmatig (dagelijks?) mijn eigen blog bij te houden.
En, als bewijs aan mijn lieve vrouw, zie je wel dat ik daar niet altijd zit!

Geen opmerkingen: