dinsdag, januari 01, 2008

Een sportief 2008!

Geen -actieve- sport vandaag, wel ijstaart, koffie, hier en daar een "dreupelke" en te veel eten! Maar het zal veranderen. 'k Heb goeie voornemens voor 2008. Nog meer trainen, nog gezonder eten (in mijn geval zou dat minder eten moeten zijn) en minder snoepen. Voor dat snoepen maak ik wel een uitzondering: chocolade met nootjes en een frisco met nootjes moet nog kunnen. 'k Ben tenslotte geen prof maar een amateurke hé!

In mijn mailbox: Belevenissen bij de Helpdesk:
Helpdesk: "Wat voor computer heeft u?"
Vrouwelijke klant: "Een witte."

Hallo met Celine hier: "Ik krijg mijn diskette er niet uit."
Helpdesk: "Heeft u al geprobeerd op het knopje te drukken?"
Klant: "Ja, ja hoor, hij komt er echt niet uit."
Helpdesk: "Dat is niet zo mooi. Wel, ik maak er een melding..."
Klant: "Neen...wacht...ik zie het al...ik had de diskette er nog niet ingedaan...hij ligt op mijn bureau...sorry..."

1 opmerking:

Bert zei

Etiennen voor u ook de beste wensen voor 't nieuwe jaar.
Veel plezier in al je bezigheden en idd. af en toe eens 'snoepen'!

Grz. Bert