donderdag, januari 24, 2008

Uitrusten

*Toch maar besloten om na mijn klein "debacle" van gisteren nog enkele dagen te rusten. Volgende week maandag zal ik dan de draad terug oppikken (weeral) en mij rustig voorbereiden. Op 9 maart -te Vilvoorde- zou ik moeten klaar zijn voor de eerste canicross van het jaar.
**Terwijl ik mezelf nog altijd zie ploeteren in de Ieperse velden was het een plezier om Tom Compernolle en Anja Smolders te zien zweven over de modder. Precies alsof ze op de piste aan het lopen waren. Klasse.
--------------------------
Nutteloze weetjes:
* De Japanse troon wordt al sinds de 6e eeuw bekleed door dezelfde familie. De huidige keizer is de 125e in de rij.
* Oliver Cromwell werd 2 jaar na zijn dood opgehangen en onthoofd.

---------------------------------------------------------------
Een muzikaal parelke! 't Is nu volop mode van laarzen maar 't is zeker niet nieuw. In 1971 was er al een mooie dame die er reclame voor maakte! Prachtig, en de muziek ook.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hm, het zou toch beter zijn moest je een beetje loslopen. Als je pas volgende week de training gaat hervatten dan ga je nog een hogere muur moeten beklimmen.
Die botjes zeggen me niet zoveel, maar die pijpen man! En dan nog zo spannen rond het kruis. Da's om problemen vragen.
Last van een beetje nostalgie.
Altijd leuk van je tegen te komen!
Groetjes.

Jogginggirl zei

en nu maar hopen dat die soleil er vlug aankomt !