dinsdag, januari 29, 2008

Toch nog

6,4km - 41'15" - 9,3km/hr - GHS:139

In extremis dan toch nog een kort traag duurloopje kunnen optekenen. 'k Was normaal van plan om meer te trainen maar toen ik thuis kwam kreeg ik de keuze. Eerst eten en dan inkopen doen of eerst inkopen doen en dan eten. Ik denk dat de dames zelfs mijne:" jamaar ..." niet meer gehoord hebben. Er werd dus eerst aan de innerlijke mens gedacht om daarna nog te gaan winkelen. In het terugkeren nog eens gestopt bij mijn ouders voor een klein half uurke dat uiteindelijk een klein uurke werd. Ik kon mij thuis in de zetel nestelen maar de echte sportman in mij liet dat niet toe. Dus werd er om 2015hr nog gestart voor een 40-tal minuutjes loopplezier. 't Deed deugd.

CHARLIE BROWN


Belevenissen bij de helpdesk:
Helpdesk : "Hoe kan ik je helpen?"
Klant: "Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven."
Helpdesk: "OK, en wat is het probleem?"
Klant: "Wel, ik krijg wel de letter a, maar hoe zet ik er nu een rondje omheen?
------------------------------------------------------------------------------
Helpdesk: waarmee kan ik U helpen
Klant: zie niets op mijn monitor!!
Helpdesk : zit u achter U computer ?
Klant : nee!
Helpdesk : ga achter U computer zitten.
Klant: OK
Helpdesk ; wat ziet U nu ?
Klant: Allemaal kabels

Geen opmerkingen: