donderdag, januari 10, 2008

Lotgenoten

Nog altijd mijn "programma" strikt aan het volgen: rusten. Toch enkele keren getwijfeld. Scheelde niet veel of was weg voor enkele -trage- km's.

Gekocht tijdens de solden bij decathlon:

Een warm loopbroekske om tijdens de koude, natte avonden te gaan trainen. De spieren moeten warm blijven.
-----------------
Louis Persoons Memorial Marathon - 13 januari 2008.

Aan deze wedstrijd doen er ook enkele bekende bloggers mee. 't Zijn geen tegenstanders of concurrenten maar sporters met dezelfde "goesting" -en heel waarschijnlijk ook met dezelfde filosofie- als ikke. Al zitten er toch een paar echte topatleten tussen. Op de site van "Webloglopers Unite" kan je hierover meer lezen.

Deelnemede bloggers: Frank Spencer hersteld van zijn rugblessure; Koen Vansteenkiste wat had je gedacht; Filip & Anke Ultraloopster! en Johan Streverke debuut op de marathon en ikke.
--------------------
In mijn mailbox. Belevenissen bij de helpdesk:

*Helpdesk: "Wat staat er nu op uw monitor, mevrouw?"
Klant: "Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt."

*Helpdesk: "En dan toetst u nu F 8."
Klant : "Hij doet het niet."
Helpdesk: "Wat heeft u precies gedaan?"
Klant: "Ik heb acht keer op de F-toets gedrukt zoals je zei, maar er gebeurt niks."

2 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

Hoi Etienne,

Bij deze willen wij je heel veel succes toewensen voor de marathon zondag! Geef er een goei lap op!

Dikke poot van Ralf en Loris xxx

Anoniem zei

Die lange tight zal je zondag kunnen gebruiken!