vrijdag, januari 18, 2008

Herbegonnen met IVAC

10,8km - 51'40" - 12,5km/hr - 165 - 789kcal


Veel wind maar voor de rest goede omstandigheden om te lopen. De benen waren nog niet wat het zou moeten zijn. Naar mijn gevoel was het redelijk snel maar aangezien niemand in de groep er iets van zei zal het wel aan mij gelegen hebben. We zijn terug vertrokken al zal ik het voor de rest van deze maand rustig aan doen. De conditie onderhouden om dan in februari weer iets feller te gaan trainen.

De Louis Persoons Memorial Marathon gaat volgend jaar door op 11 januari 2009! Denk eraan alleen de rappe inschrijvers zullen kunnen deelnemen. Deze hieronder was ne rappe!


In mijn mailbox; de belevenissen bij de helpdesk:
Klant: "Mijn toetsenbord doet het niet meer."
Helpdesk: "Weet u zeker dat het ingeplugd zit in de computer?"
Klant : "Nee. Ik kan niet achter de computer komen."
Helpdesk: "Pak uw toetsenbord op en loop tien meter naar achteren."
Klant: "Oké."
Helpdesk: "Kwam het toetsenbord met u mee?"
Klant: "Ja."
Helpdesk: "Dat toetsenbord is dus niet ingeplugd. Staat er misschien nog een ander toetsenbord?"
Klant: "Ja...er staat hier nog eentje. Ah...die doet het wel!"
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Geen opmerkingen: