vrijdag, januari 25, 2008

Ik doe het morgen ...

... daar ben ik altijd zeer sterk in geweest. Wat het dan uiteindelijk gaat worden "morgen", dat weet ik niet. Want dan is het niet "morgen" maar vandaag en dat is een groot verschil. Veel factoren die dan een belangrijke rol spelen om hetgene dat ik gisteren van plan was te doen nu -vandaag- niet te doen. 't Is normaal want iedere dag is niet dezelfde en ik kan niet weten wat er morgen gaat gebeuren met wat ik vandaag weet -of nog niet weet- Wat vandaag logisch lijkt kan morgen volkomen idioot en onlogisch zijn. Dus als ik vandaag beslis om morgen (of volgende week, of volgende maand of dit jaar) te lopen (of iets anders) dan kan dat goed zijn dat ik dat dus morgen niet doe maar overmorgen ... daar ben ik ook goed in. En dat ervaar ik helemaal niet als een slechte eigenschap, integendeel, alleen dommeriken zijn niet flexibel. (niet twijfelen aan de schrijfwijze van dommeriken, 'k heb het opgezocht in het groene boekje)
**Morgenvoormiddag ga ik een aantal km's lopen met de honden. Daar ben ik (nu) wel zeker van!
:-)
-------------------------
Uitgelezen: "Onvoltooid verleden" van Pieter Aspe.
Begonnen: "Marathonloper" van Abderkader Benali.
------------------------------------------------------

Belevenissen bij de Helpdesk:
Een klant kon geen verbinding maken met het Internet.
Helpdesk: "Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?"
Klant: "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen."
Helpdesk: "Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?"
Klant: "Vijf sterretjes."
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "Welk antivirus programma gebruikt u?"
Klant: "Netscape."
Helpdesk: "Dat is geen antivirus programma"
Klant: "Oh, sorry...Internet Explorer."

1 opmerking:

Homer zei

Zolang je maar beseft dat morgen vandaag gisteren is, is er nog niks mis...