donderdag, januari 17, 2008

Morgen opnieuw (her)beginnen!

Na een weekske rust en herstel van mijn marathon zal ik morgen (normaal gezien) terug beginnen met een trage duurloop. 'k Zou graag op tijd en stond klaar staan voor de loopwedstrijden met de hondjes. Op de canicross liep ik verleden jaar de korte cross. Nu ik een jaartje ouder en sterker en wijzer en ... ben geworden zal ik starten op de lange cross (+/- 5,5 km). Voor de eerste keer zal ik in de categorie van de "ervaren lopers, de GIANTS" uitkomen. 't Is te zeggen, de categorie van de "ouwe gasten". 't Is toch wreed dat je op je 45-ste (dit jaar 46!!!) al bij de oldies gerekend wordt.

Canicross verkeerd begrepen!


Nutteloze weetjes:
* De gemiddelde levensduur van een paraplu is anderhalf jaar. Dezer dagen 5 minuten!
* De eerste novelle die met een typmachine werd geschreven is "Tom Sawyer".
De eerste op PC?

Geen opmerkingen: