maandag, januari 07, 2008

Uitgestelde rustdag

Geen sport maar wel een rustdag. 't Zal trouwens rustig blijven deze week aangezien ik niet te veel energie mag verspelen. Die moet ik opsparen voor de Louis Persoons marathon van zondag.

Louis Persoons Memorial Marathon - 13 januari 2008.
De Nederlanders, "d' Ollanders" dus, zullen met maar liefst 47 "vedetten" aanwezig zijn op de LPMM. Er zal dus weer veel oranje te zien zijn! Deze marathon is nu al enkele dagen volzet, niet meer mogelijk om nog in te schrijven dus. Hieromtrent zegt de organisatie het volgende:
Marathonlimiet: 250 deelnemers.
1/2 marathonlimiet: 200 deelnemers.
Waarom deze limieten? Omdat ons parcours én de cafetaria zich niet lenen tot meer volk. Als lopers mekaar gaan hinderen op de relatief smalle wegeltjes wordt onze gewaardeerde LPM een wedstrijd die meer frustraties opwekt dan genot. En genieten willen we toch allemaal! We streven kwaliteit na en geen kwantiteit.

Nutteloze weetjes:
* In Oost Anglia (in Engeland) mummificeerde men katten en plaatste ze in muren van huizen om boze geesten te verdrijven.
* Statistisch gezien valt de 13e dag van een maand het meest op een vrijdag.


In mijn mailbox: Belevenissen bij de helpdesk:
* "Met Martha, goeiemiddag ": "Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: "Can 't find printer". Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden."
------------------------------------------------------------------
* Klant: "Ik wil in het rood printen, maar het lukt niet.
"Helpdesk: "Heb je wel een kleurenprinter?"
Klant: "Aaaah....................dank je."

1 opmerking:

Dirkjogt zei

Succes aanstaande weekend! Ik ga ook steeds naar het Runners Service Lab (in Beveren, alhoewel Gent dichterbij is). Mijn Asics waren niet binnen, moet vrijdag nog eens terug, maar die zitten nu eenmaal het beste voor mij.