zondag, januari 06, 2008

Nieuwe loopschoenen

5,3km - 29' - 11km/hr


Normaal een rustdag maar gisteren heb ik een paar nieuwe loopschoenen gekocht en die moesten getest worden. Het werd de INOV-8 Roclite 315. Ik heb deze gekocht bij "Runners Service Lab - Gent".

Wat zeggen ze over deze loopschoen:
Lange afstand en off road hardloopschoen. Biedt hoog niveau van comfort, ondersteuning en grip. Ideaal voor training en lange afstand lopen. Gekozen tot best trail running shoe 2006.
Geschikt voor: Hardlopen in de bergen, Trail running, Adventure racing, Wandelen, Trail Walking, Bergklimmen, Lifestyle, Lopen over losliggende stenen, Pack trail, Lopen door modder.

Wat zegt Etienne: Ze voelen zeer goed aan (anders had ik ze niet gekocht) en ook zeer licht. Maar voor een serieuze beoordeling zal ik eerst nog enkele km's moeten lopen. In de eerste plaats zal ik ze gebruiken voor de canicrosswedstrijden en niet zozeer om mee te trainen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Etienne

Heb mij onlangs deze schoenen ook gekocht.
Ben ze vrijdag voor de eerste maal gaan testen, 7 km in enorm drassige omstandigheden, met aan mij gebonden een uitgelaten weimarer!
moet zeggen, vind het een goede schoen, veel grip op het drassige en comfort valt ook zeer goed mee voor zulke schoen!

Stefaan zei

Alléé, 'k ben content met het positieve nieuws, hopelijk valt mijn test ook goed uit. tot ziens Vincent

Anoniem zei

Hoi,

Ik ga binnenkort ook eens langs in Runners Service in Gent, op zoek naar een paar gewone loopschoenen en een paar crossschoenen.
Ik had ook al de Inov8 Mudroc 280 gezien. Hoeveel heb jij je Inov8's betaald?
En met welke schoenen loop je gewoon?