dinsdag, januari 15, 2008

Het lastigste moment op de LPM Marathon!

Er zijn voor en na de LPMM tal van reacties geweest op mijn sportief weekendje. Hartelijk bedankt! 't Is niet omdat ik niet reageer dat ik het niet waardeer, integendeel.

Op zondag is er toch een moment geweest waar ik het duidelijk zeer lastig had. Tijdens het wegrijden van de parking richting haardstede Izegem, werden we plotseling bruusk tot staan gebracht. Op de smalle baan met links en rechts geparkeerde auto's, stond er plots een bus van de lijn voor ons. Vooruit was het niet meer te doen en achter ons stond er ook al een file (oa. de bende van de Gavertrimmers). Na enige tijd ben ik gaan vragen aan de buschauffeur of hij een interessant voorstel had! "Ik rij geen meter meer!" was zijn vriendelijk antwoord. Dan deed ik maar een voorstel. Ik wilde wel de berm en de struiken en de takken in rijden als hij terug zijn volgweg wilde aanvatten. En zoals vroeger, met mijn verleden als tankist, reed ik van de baan en kon de bus verder. Met diplomatie (en een paar schrevekes in de carosserie) is er zoveel te realiseren.
Zwaarste en lastigste moment van het ganse weekend! :-)



De Louis Persoons Memorial Marathon - 13 januari 2008.

De resultaten zijn online en ziehier enkele resultaten:
Ladies first:
1. Dora Vandewaetere - 3:27:42.
2. Christine Bulinckx - 3:51:56.
3. Els Greene Annegren - 3:54:38.

De mannekes:
1. Marc Papanikitas - 2:38:20. Voor de 6de keer!!!
2. Gino Casier - 2:39:56.
3. Ivan Hostens - 2:44:25. Eén van de betere ultralopers van België.
12. Johan Watty - 3:04:55. klasse!
141. Henk Sipers - 4:06:31. Vertrekt binnen enkele weken naar Ethiopië Ultrarun.
154. Ikke - 4:12:49.
192. Volker Berka - 5:35:22 vna het gezegend jaartal 1943! Hij was de oudste nog niet.

1 opmerking:

Bert zei

PROFCIAT!!