vrijdag, januari 11, 2008

Pastadagen

Aangezien ik al enkele dagen niet meer loop en bijna iedere dag pasta eet zijn de kilo's ook weer toegenomen. Deze middag was er tagiatelli (of is het tagliatelli), vanavond spagetti (of is het spaghetti). Morgenmiddag "pistolets" om dan 's avonds in Genk een pastarestaurantje te gaan zoeken. Het zal zoeken worden want ik heb nog nooit in Genk op stap geweest. Als er iets goeds is laat het maar weten.

Louis Persoons Memorial Marathon - 13 januari 2008:
Eén van de grote draaischijven is ongetwijfeld Micha Havreluk. Maar er is nog een ander figuur. Eéntje die deze LPMM al 5 keer won. "Mister LPM voor het leven MARC PAPANIKITAS" dat staat er te lezen op de website. Ik zal dikwijls in zijn buurt lopen. Bij de start en iedere keer hij mij voorbij steekt.:-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij eten in www.anders-dan-anders.be .
Ga gerust eens een kijkje nemen op die site, hij is ontworpen door webmaster ... Micha Havreluk, jawel, de organisator van LPM.
Misschien zie ik je daar ook.
Alvast veel sukses en tot morgen.

ps : ik ga supporteren voor jullie allen, want mijn blessure is onvoldoende hersteld om een marathon uit te lopen

Anoniem zei

veel succes op uwen wedstrijd.

Ann en Björn

Anoniem zei

Veel succes morgen

RunningRonald zei

succes Morgen Etienne!