zaterdag, januari 19, 2008

Ledenvergadering bij IVAC

Met meer dan 50 leden kwamen we tesamen om te horen hoe het nieuwe werkjaar er zal uitzien. De begroting werd besproken en goedgekeurd, de sportieve kalender werd onder de loep genomen en na de welgekomen "vitamientjes" tijdens de pauze werden de "marathoniens" in de schijnwerpers gezet. Ik als bleu in het wereldje mocht ook een trofee in ontvangst nemen. Een mooi beeldje van een loper. Gelukkig ook nog een bloemstukje voor de vrouw want ik was weeral te laat thuis. Niet mijn schuld maar van de serveerster die telkens ik een cola vroeg met een Duvel afkwam. Een jammerlijk misverstand te wijten aan mijn slechte articulatie en het gehoorprobleem van de serveerster.



IVAC, hartelijk bedankt voor deze mooie attentie, duidelijk een familiale club waar de loper op de eerste plaats komt!

Deze namiddag naar de Kortrijkse boekenclub (ECI) om aan mijn periodieke verplichtingen te voldoen. Gekocht; marathonloper van Abdelkader Benali. De volgende dagen zal dit literair werkje mij begeleiden op de trein.

Van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog eens in de Decathlon binnen te springen. Ge kunt nooit weten dat ge nog een supersolden kunt doen. 2 loopshirts gekocht ('k had er nog niet genoeg) en "l'Amortichoc - Doublestrike" een schokwerende zool van "Sorbothane".

Geen opmerkingen: