zondag, januari 13, 2008

De Louis Persoons Memorial Marathon

Vandaag meegedaan aan deze mooie oefenmarathon. Alles is prima meegevallen, morgen vertel ik er meer over. Nu snel in de zetel met de benen omhoog!

Aja, mijn tijd -ik had gehoopt om ietsje sneller te zijn dan mijn eerste: 4hr25'12"-, maar dat is niet gelukt. Mijn hoop om iedere keer een beetje van mijn besttijd af te doen kreeg nu een brutale"snok". Na 4hr12'49" mocht ik stoppen. Een verbetering van een kleine 13'! Nu moet ik de volgende keer nog rapper lopen. :-)

PS: de tijd (eigen opname) is nog niet officieel en daar kunnen nog enkele seconden aan veranderen. Hopelijk naar boven! :-)

Morgen meer over de tijd, collega lopers, supporters en wedstrijd.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Een dikke proficiat, Etienne.
Je hebt je wedstrijd prima ingedeeld en had zelfs nog wat over op het einde.
Bij een volgende M nu nog eens 13 minuten afknabbelen en je sloopt de magische muur van vier uren.
Laat de benen nu maar genieten van een welverdiende rust.

Anoniem zei

Proficiat met je marathon!

Ik ga je prestaties blijven volgen.

grts
Erik

Anoniem zei

Beste Etienne,

Eerst en vooral een dikke proficiat met deze schitterende prestatie.
Toch vind ik persoonlijk als je als voorbereiding op je marathon wat minder vitamientjes tot je zou nemen en wat meer km zou trainen je gemakkelijk onder die vier uur duikt!
Een ervaren ultraloper Wilfried

Ralf, Loris en Kappo zei

Een dikke proficiat met je prestatie! Nu klaarstomen voor de canicross!
Groetjes! Ann, Joost, Ralf en Loris

Anoniem zei

Gefeliciteerd ! En als dit om te oefenen is, waqt als 't eens voor echt is ? Nu ja, ge kunt nog wat voortoefenen en als ge u haast mss de OS halen ? Voor 2012 dan, vrees ik...

Anoniem zei

prachtige prestatie etienne !!!!!!!!!

Anoniem zei

knap gelopen Etienne!
dit zal een goede voorbereiding voor het komende cani-cross seizoen zijn!

groeten
Vincent en de weimaraners

Anoniem zei

Dikke proficiat, hoor. Blessures hebben een slagveld aangericht onder de bloggende deelnemers maar jij bent netjes overeind gebleven.

Anoniem zei

Een dikke proficiat.
In de toekomst zit de grens van de 4u er zeker in.

Anoniem zei

Sjieke prestatie, al ben ik ervan overtuigd dat je nog stukken beter kan :)