zaterdag, januari 05, 2008

Trainen en ontbijten met IVAC

(+/-) 9km - 52'45" - 10,2km/hr - GHS:146


Met een grote groep, gesplitst in een groep "12 per uur lopers" en een groep "10 per uur lopers" vertrokken we om 0800 hr voor een klein uurtje groepstraining. Vanaf 0900hr konden we dan allemaal samen ontbijten met de niet lopers. Een mooi initiatief en ideale manier om elkaar vroeg in het jaar te ontmoeten en iedereen de beste sportieve wensen over te brengen.


Alhoewel ik me had voorgenomen om geen bestuurslid meer te worden wegens tijdsgebrek en andere prioriteiten heb ik me toch weer "laten gaan" en zal ik het komend jaar de handen uit de mouwen steken om IVAC te helpen bij allerlei evenementen. Een goed gesprek en goede afspraken (prio gaat nog altijd naar de canicross) hebben me over de streep getrokken. De nu zeer goed werkende bestuursgroep zal het me gemakkelijk maken om stap per stap te groeien in deze vriendenclub. Eerste belangrijke afspraak: samen gaan eten. 't Begint veelbelovend!


Nutteloze weetjes:
* In een openbaar toilet wordt het eerste toilet het minst gebruikt en is het daardoor ook vaak het properst.

* James Doohan, de acteur die het personage Scotty vertolkte in Star Trek, heeft geen middelvinger aan zijn rechterhand. Hij werd er in de Tweede Wereldoorlog tijdens de invasie van Normandië afgeschoten .

Geen opmerkingen: