vrijdag, januari 04, 2008

Solden

12,2km - 1hr01'48" - 11,8km/hr - GHS:160

1ste deel: 8,6km - 44'55" -GHS: 155
2de deel: 3,6km - 16'52" - GHS: 174

Pittige training. De trainer zegt:" Vanaf nu afbouwen voor de LPM marathon" . 1 probleem, 'k heb nog niets opgebouwd om af te bouwen.

Morgen een Nieuwjaarstraining (0800hr) met IVAC om daarna samen te ontbijten (0900hr).

De Louis Persoons Memorial Marathon - 13 januari 2008.

Van de 3 overgebleven "grootmachten" is één daarvan GB. Er zijn maar liefst 34 Engelstaligen die de Noordzee oversteken om "bij ons" een marathon te lopen.

In mijn mailbox: De belevenissen op een helpdesk:
* Helpdesk: Klik op het icoontje van 'mijn computer' aan de linkerkant van het scherm."
Klant: "Bedoel je links voor jou of links voor mij?"

* Helpdesk: "Goedendag. Hoe kan ik u helpen?"
Mannelijke klant: "Hallo...ik kan niet printen."
Helpdesk: "Wilt u voor mij even op de startknop drukken en...
Klant: "Nu moet je goed luisteren. Niet meteen zo technisch doen. Ik ben verdomme Bill Gates niet!"

Geen opmerkingen: