zaterdag, januari 26, 2008

Gisteren gepland voor morgen, vandaag gedaan!

8km - 0:46:07 - 10,4km/hr - GHS:150


*Heerlijk weer om te joggen wat ik dan ook gedaan heb in het gezelschap van mijn 2 honden.
'k Heb ze wel maar voor een kleine 4km laten meelopen, voor Chippie was het al meer dan voldoende.
*Voor de eerste keer met de nieuwe schokdempende zolen gelopen. Niet slecht, een goed gevoel maar het is een aanpassing want de zolen zijn redelijk dik wat maakt dat je hoger in de schoen zit. Mijn veters zal ik bovenaan op een andere manier vastmaken om mijn enkels nog beter te omsluiten.

Muzikaal parelke:

Deze gast live aan het werk gezien in Vorst nationaal, prachtig!! 1 van de hoogtepunten in de lijst van optredens. ('t is wel al enkele jaartjes geleden)


David Bowie - Lets dance - Serious Moonlight Tour.

Geen opmerkingen: