dinsdag, januari 08, 2008

Diosaz raid 10

10km - 1hr2' - 9,5km/hr


Rustige duurloop, van de afstand ben ik niet zeker maar 'k zal er niet ver naast zitten. Morgen waarschijnlijk mijn laatste training. Dan zal er niet meer gelopen worden tot zondag. Dan zal ik hopelijk een goeie 42km lopen. Wanneer ben ik tevreden: onder mijn vorige (en enige) PR. Wanneer niet: 'k ben altijd tevreden, als we maar geen blessure oplopen.

Gekocht in den decathlon: de Diosaz raid 10.

Een rugzakske voornamelijk om tijdens het lopen en wandelen te dragen. Binnen is er plaats voor een 2L waterzak (neen geen vitamientjes). Nu moet ik niet meer op zoek naar drank, alleen nog het goede water kiezen. Samen met de honden een dag de natuur in zie ik wel zitten.

Nutteloze weetjes:
* Er zijn zo'n 800 verschillende soorten gebotteld water te koop in Amerika.
* Struisvogels steken hun hoofd in de grond om water te vinden.

Geen opmerkingen: