donderdag, januari 31, 2008

Rustdag


Vandaag was er een rustdag voorzien en die was op het goede moment gepland. 't Was niet echt het weer om buiten te lopen. Morgen doe ik wel mijn duurloop.

Zaterdagvoormiddag is er op de atletiekpiste van Izegem de mogelijkheid om deel te nemen aan een Coopertest. Iedereen kan/mag daaraan meedoen, je hoeft geen lid te zijn van de organiserende club IVAC. Je hoeft in feite nergens lid van te zijn, iedereen kan meelopen en zichzelf testen op de piste gedurende 12'.
Inschrijven voor 9 uur (08.30hr-08.50hr) want dan starten we. Ik doe ook mee ... langs de zijlijn. Wat mijn inbreng zal zijn weet ik nog niet, Koen -onze secretaris- zal mij wel aan een taak helpen!

Voor de deelnemers, vergeet uw geld niet want dit ongelooflijk wedstrijdje waar je 12 minuten lang het beste van jezelf zult geven zal je 0.50 Euro kosten! Leden doen het gratis en voor niks, en dat kan je misschien op het idee brengen om ook lid te worden, dan moet je dit hoog inschrijvingsbedrag ook al niet meer betalen.

De uitstekende atletiekpiste van Izegem!

Gene schrik, de horden zullen we wegnemen voor de Coopertest.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Stefaan,

Succes zaterdag, hoop dat het een beetje beter weer zal zijn hé.


Groetjes,



francis

Bert zei

Etienne,

tegenwind uw 'klakke' achterstevoren opzetten hé....

Alle gekheid op ne stok,
't was inderdaad gekkenwerk om gisteren te trainen, wees blij met je rust!
Veel fun vandaag.