woensdag, januari 16, 2008

Wat nu?

Raar maar waar, ik had vandaag goesting om efkes te gaan joggen. 'k Heb het niet gedaan maar geen last meer van stijfheid, alles terug op zijn plooi. Dat is waarschijnlijk te danken aan het feit dat ik nooit in het rood ben gegaan tijdens de marathon.

De volgende uitdagingen? Alleen de canicrosswedstrijden van de VCF staan vast. Op alle andere vrije weekends kan er wel eens een deelname aan één of andere wedstrijd overwogen worden.

Eerst wilde ik 2 weken rusten na mijn marathon maar dat zal ik niet volhouden. Volgende woensdag (23/01) doe ik mee aan een veldloop. Een 6-tal km ronddartelen in de wei zal wel niet zo erg zijn zeker.

Dan is er nog een wedstrijd op 10/2 te Scheveningen. Een ideale plaats om op weekend te gaan. In Stein is er ook nog een loopevenement en dat op 2/3. Misschien loop ik wel op één van deze laatste 2 activiteiten.

Op de website van de LPMM zijn er een 700-tal foto's te bekijken. De Gavertrimmers en bloggers zijn er in al hun glorie te bewonderen!

De Duitser Horst Preisler liep 4:30:23 op de LPMM. Met zijn 73 jaar heeft hij ervaring zat want hij heeft al meer dan 1470 marathons en ultralopen op zijn naam staan!

Den deze hieronder heeft iets minder ervaring. 2 marathonnekes volbracht!

Geen opmerkingen: