dinsdag, november 04, 2008

Zondag canicross

Vandaag een rustdag ingelast, morgen interval op de piste met de IVAC-boys.

Zondag zal ik deelnemen aan de canicrosswedstrijd te Maldegem. Daar gaat het Belgisch kampioenschap door maar ikke zal buiten deze competitie meedoen. Ik voldoe namelijk niet aan de eisen -één wedstrijd in Wallonië- en kan dus niet meedingen voor een plaatsje op het podium. Geen probleem want velen zijn beter en een top 10 plaats had al een succes geweest.

Normaalgezien zal ik ook starten op de 1/2 marathon van Cremke. Op 11/11 lopen we tussen Deinze en Aalter en aan de aankomst zouden we, als alles verloopt zoals het zou moeten, een 21km op onze teller hebben staan.

Geert is terug. Toen ik een reactie binnen kreeg met de naam Geert heb ik eerst even de link getest. En inderdaad he's back. Geert in 't vervolg mij niet zo brutaal met de realiteit in contact laten komen. Had mijn bureaustoel geen veiligheidsgordel dan was ik met mijne smikkel tegen mijn scherm gebotst van 't verschot. :-)
Na lang wachten en met veel ceremonieel gedoe heb ik een tijd geleden de link naar uw blog laten verdwijnen van mijn blog. Nu zal deze electronische connectie terug in orde gebracht worden, eveneens met de nodige plechtigheden ten huize Devillage. Het vuurwerk laat ik achterwege, de vorige keer had ik teveel werk in huis om terug alles in orde te brengen. Geert succes met uw Duivelse Muizen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

goeie tip ... heb meteen je link geprobeerd en ziehier ... ik kwam mezelf tegen ;-))

Succes met je wedstrijd zondag ... laat ze daar maar ne keer iets zien!

Ralf, Loris en Kappo zei

Ah, dat is goed nieuws dat jullie zondag er ook bij zullen zijn!
De spanning stijgt!

Poot van Ralf en Loris xxx

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Welcome back, en we zullen wel een klasseringsken buiten competitie maken... ;-);-);-)