woensdag, november 26, 2008

Geen interval

Geen intervaltraining vanavond en daar zijn 2 redenen voor:
  1. Door omstandigheden niet veel goesting.
  2. Morgen loop ik een wedstrijd(je) van 9km met de aangekondigde deelname van Patrick Dierendonck en deze topper zou ik toch willen bijbenen.

Vandaag binnengekomen:
Het leerboek: "FOTOGRAFEREN MET EEN DIGITALE SPIEGELREFLEXCAMERA - NIKON". 'k Heb er nog geen (ne Nikon) maar ik kan al virtueel oefenen. Men speelt luchtgitaar, ik doe aan luchtfotografie. Kostprijs van dit "spannend" boekje is 22,90 Euro, levering inbegrepen. 't Was toch tijd om aan mijn trimestrieële verplichtingen te voldoen (ECI boekenclub) ik kon het dus evengoed daar bestellen.

1 opmerking:

Anoniem zei

ik heb wel ne Nikon, maar geen boek ... spreken we ergens halverwege af? ;-)