vrijdag, november 28, 2008

Duurtraining met IVAC

11,210km - 1:00:04 - 11,20km/hr

3 ronden van 3,6km. Over de tijd van de 1ste ronde ben ik niet zeker. Het moet rond de 20' draaien. De 2de ronde hebben we in 18'05" afgewerkt en de laatste heb ik noodgedwongen praktisch alleen afgewerkt, 17'55" kon ik er nog uitpersen. Nadien nog een beetje uitlopen. De laatste ronde was lastig.

Ierse muziek. Dat zal ik volgende week eens een beetje meer in de picture zetten. Mijn voorliefde voor landen die ten noorden van ons liggen hebben altijd mijn voorkeur gekregen op de meer Zuiderse landen. Alhoewel ... Italië mag er ook wel wezen. Ten noorden zijn Ierland en Noorwegen mijn uitverkoren landen. Waarom? Daarom!

Nutteloze weetjes:
* Nauru is het enige land dat geen officiële hoofdstad heeft. Zuid-Afrika daarentegen heeft er 3: Pretoria, Kaapstad en Bloemfontein.
* De universiteit van Atlanta bestrijkt 4 tijdzones.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ierland een bijzonder land!! Niet alleen de muziek!!