maandag, november 10, 2008

1/2 marathon Deinze - Bellem

Een berichtje gekregen van Cremke met de melding dat ik nog kan inschrijven en gebruik kan maken van het busvervoer. Goed nieuws want nu moet ik niemand lastig vallen om mij te laten rijden naar het wedstrijdgebeuren. Vandaag een beetje lui geweest maar ik vind dat helemaal niet erg. 'k Heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb of dat ik gezondigd heb tegen de principes van de noeste wroetende Westvlaming.
'k Zal morgen wel weer zwetend inbeuken tegen de harde tegenwind, de regen trotseren en dat allemaal op vrijwillige basis. Voor een Leffe heb ik veel over. Grapje, voor een Rodenbach zou ik het ook doen.

Nutteloze weetjes:
* Johannes was de enige van de 12 apostelen die een natuurlijke dood stierf.
* Leonardo Da Vinci kon gelijktijdig met zijn ene hand schrijven en tekenen met zijn andere. Niks speciaal, ik ken bloggers die in de ene hand een Leffe hebben en in de andere een Hamburger. 't Is het vrouwelijke in hen, 2 dingen tegelijk kunnen doen!

Geen opmerkingen: