zondag, november 16, 2008

Trage duurloop

8,449km - 0:50:23 - 10,06km/hr

Trage duurloop, goed genoeg om aan een beetje vetverbranding te doen.

Nutteloze weetjes:
* Slechts 1 kind op 20 wordt geboren op de dag die door de dokter werd voorspeld.
* De vloeistof in jonge kokosnoten kan dienen als surrogaat voor bloedplasma.

De mooie Duffy heeft een prachtig nummer met Mercy. Maar zou ze de mosterd niet gehaald hebben bij ...

... Carmel McCourt, zangeres bij Carmel! In de jaren 80 was ik er nog redelijk "wild" van. Prachtige stem en prachtige nummers.

4 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

TEST : GELUKT ;-))))))))))))))))

Anoniem zei

Duffy heeft op zich wel mooie muziek maar na een poosje gaat het vervelen - persoonlijk vind ik het iets te veel op elkaar lijken.

Anoniem zei

Heb Carmel ook nog liggen. Plaatje begon met "doeng doeng doeng...." en dan begon ze met I'm not afraid of you....little boy. Ze verzegelde mijn toekomst als eeuwige "little boy"!

Anoniem zei

legt da van die kokosnoot nog eens uit ... ik ben niet mee ... (komt warschijnlijk omdat ik geen faceboek-account heb ;-)