woensdag, november 12, 2008

Facebook tedju

Sorry, duizendmaal sorry Geert. Het vlees is zwak en gisteren hebben een paar bloggers mij zo enthousiast overstelpt met hun Facebook activiteiten zodanig dat ik nu ook gezwicht ben voor al die charme.
Niet de charme van een facebook maar de charme van de bloggers welteverstaan. Ik heb het ondertussen al geprobeerd -eentje gemaakt- maar ik moet nog uitzoeken hoe het allemaal werkt. 'k Heb zo nu en dan het gevoel dat ik indring bij de mensen. Ook het plaatsen van een reactie, reageren op een reactie is mij nog altijd niet direkt duidelijk hoe ik dat kan doen op een beleefde manier. Ik zal ook (bijna) iedereen aanvaarden als vriend (nie moeilijk) maar zelf gaan vragen als ik uw vriendje mag zijn, daar ben ik te verlegen voor. Wat moet ik in godsnaam gaan zeggen of vertellen als er enkele facebookers bezig zijn over "waxen". De enige wax die ik ken is die voor de carrosserie van de auto.
In ieder geval zal ik den blog niet verwaarlozen (denk ik, hoop ik ... nee ben het zeker).

Hieronder nog enkele sfeerbeelden van een zeer geslaagde toffe sportdag. Met dank aan de fotografe.

Foto boven: De Webloglopers of de Leffelopers of de Jeneverlopers, 'k weet het niet meer.

Foto boven: Veerle kijkt naar haar bijna leeg glas en denkt: "Wat drinken die venten traag".

Het parkoer, knap werk van onze fotografe. :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wil ik je eens een leuk artikeltje doorsturen over 'Brazilian wax'? ;-)
Groetjes vanwege 'the only non-facebooker in the world'.

RunningRonald zei

leuk al die bloggers bij elkaar!