donderdag, november 06, 2008

Fans in Estland

Vandaag gedaan wat "Dr. Schema" voorschreef, rusten.

Eén van mijn "totaal overbodige en nutteloze" speeltjes waar ik toch zo graag mee ... speel, en ten gepaste tijde bekijk, is de in real time tracking van de bezoekers op dit nederig blogje. Via FEEDjIT (gemakkelijk te installeren) kan ik dit doen. Tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat ik zelfs fans, alléé een bezoeker had uit Estonia. Bij nader inzicht en controle (van mijn reacties op den blog van gisteren) las ik dat het Geert was die vanuit het verre Esten mij plezierde met een bezoekje. Geert gaat toch redelijk ver om in den duk te gaan trainen.

Pieter Jouke was de 2de reageerder en hij deed dit vanuit Oranje. Pieter heb ik nog nooit ontmoet maar hij moet half helderziende zijn. Hij spreekt over ... the fat lady ... ! Ik ga akkoord dat er bij mij een paar kilo's op de verkeerde plaats zitten of nog beter, ze zouden er beter helemaal niet zitten. Maar een lady? Of heb ik de spreuk/uitdrukking verkeerd begrepen. :-) Pieter succes met de voorbereiding op de 2009 marathon.

Nutteloze weetjes:
* Geluid heeft geen invloed op de groei/ontwikkeling van vegetatie. Ik stop met te spreken tegen mijn collega.
* De hoogte van de Eifeltoren variëert, afhankelijk van de temperatuur, met 15 cm.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

sorry makkeer, vandaag doodgewone groetjes uit België ...

Anoniem zei

Haha! Canicrosser, no offence, Ik bedoelde dat het pas voorbij is al de dikke vrouw het volkslied zingt (zoals dat gaat bij Baseballwedstrijden in Amerika) Anders gezegd, je kan nog winnen en verliezen tot dat moment.
Jij ziet er toch prima uit. (wie is trouwens die man die met je mee loopt op het plaatje?;)
Hartelijke groet en veel succes! Ik hou je in de gaten...