donderdag, november 27, 2008

Midweek westrijdje

8,5km - 39'01" - 13,07km/hr

Laatste wedstrijd van het jaar. Bij de werkgever welteverstaan. Niet zo slecht gelopen al zeg ik het zelf. (niemand anders zegt het. :-) ) Het parkoer te Evere is zeer "geaccidenteerd". Daarom ben ik tevreden met deze tijd. 'k Had gedacht dat kameraad Patrick D ook van de partij zou geweest zijn maar hij heeft zijn katten gezonden.

Morgen nog een pittige training met IVAC ... normaalgezien.

Een Spaans vlagje. Geert?

Een aanrader! Als je 's morgensvroeg, helemaal alleen aan het joggen bent, luister dan eens naar dit parelke. Ideale omgeving: De Gavers - Harelbeke. Andere bosrijke omgevingen moegen ook. Het mag een beetje mistig, nat en fris zijn. Je zweeft. Sinead O'Connor & the Chieftains- The Foggy Dew.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sorry makker, in Spanje kom ik zo de eerste tijd niet meer ... 't volgende zal Finland zijn, maar net als jou wedstrijdjaar zit mijn reisjaar er morgen op ...
Ah ja .... knap gelopen hoor (zie je wel: ik zeg het toch ook ;-) )

Anoniem zei

Ik ga het ook eens zeggen :
Knap gelopen, Etienne, 13 km/u is een stevig gemiddelde.
Topconditie in zicht (LPM ? )
Patrick D had waarschijnlijk de poepers om geklopt te worden :-)