dinsdag, november 18, 2008

Dinsdag duurloopke - 8,4km / 46'

8,416km - Nike Pegasus - 0:46:00 - 10,98km/hr

Een training die bijzonder goed meeviel. Afwisselend rondjes op de buitenbaan (stadion Izegem) en rondjes op de atletiekpiste.

Na de 1/2 marathon van Cremke ben ik een beetje op zoek naar een volgende wedstrijd. 't Is nog lang vooraleer de Kerstcorridas zich aanmelden. Misschien op 29 november te Herseaux. Een kleine 11km. We zien wel.

Een muzikaal parelke: "The man who can't be moved" van "The Script" (live). En 't is niet ik alleen ik die het zeg, Ollander Giel zegt het ook!


1 opmerking:

Anoniem zei

darstraks zat ik op het bedrijfsnetwerk; dus nu het beloofde Zweedse vlagje in je traffic feed ... welke mankeer je nog in je verzameling? Ik zorg er wel voor!
btw ... schitterende schijnf, sublieme versie; 't is écht wel een nummer dat live gebracht moet worden hé ...