woensdag, november 05, 2008

Gewonnen op de meet

3km opwarming - 3x 100m versnellingen - 15x 200m (pauze 200m) - 1km uitlopen
200m is niet ver maar het kan serieus lastig zijn. De 12 eerste sessies in een tamelijk grote groep kunnen meelopen. De laatste 3 heb ik samen met andere lotgenoten afgewerkt in de achtergrond, in de schaduw van de "supers". Niet dat we de snelheid niet meer konden halen maar de tussenpauzes werden ons fataal. De recuperatietijd/afstand was te kort. Wel een euforisch moment gehad bij de laatste 200m. "Topper" Philip Vanhandsame, wereldberoemd bij de ... IVAC-ers, heb ik op de meet geklopt. 't Ging er serieus rap aan toe en een "klasbak" als den Flup dan voorbijgaan "en souplesse" jawel, maakt veel goed! :-)
------------------------------------------------------------------
Sommige collega canicrossers hebben gelezen dat ik zondag niet kan deelnemen aan de competitie van het BK. Maar een onofficieel, intern nevenklassement zou wel kunnen. Goed idee, als inzet moeten dat niet de grote sommen zijn. Een koele donkere Leffe zal ik met veel plezier nuttigen. Wat denkt u Gunther.
-------------------------------
Morgen rusten, vrijdag lange duurloop, zaterdag ?, zondag canicross, maandag rusten, dinsdag Deinze-Aalter (1/2 marathon)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Verschiet niet bij het zien van je 'life tracking feed' ... je site is niet gehackt door supporters van Club Brugge; ik zit gewoon in het mooie Estland ;-)

Anoniem zei

Haha! Gefeliciteerd met je overwinning op de meet. It ain't over till the fat lady....

JOE!

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Deal, 1 donkere Leffe is de inzet ! ;-)
Hoop dat ik wel kan lopen, want Selena start met een laag nummer na al de BK-kandidaten, dus ze moet eerst binnen zijn eer ik kan vertrekken (met hond dan toch ;-))