dinsdag, november 11, 2008

5de 1/2marathon Deinze - Aalter (Bellem)

1/2 marathon - 1:46:47 - 11,85km/hr - 5'03"/km

Was het niet van Cremke dan was ik hoogstwaarschijnlijk niet afgezakt naar Deinze om te starten op de 21km. Maar ik heb het mij geen minuut beklaagt dat ik erbij was. Veel bloggers, en het nieuwe "fenomeen" facebookers, waren aanwezig. Een sympathieke bende die voor, tijdens en na de wedstrijd wel het een en het ander te vertellen hadden. Dat ik bijvoorbeeld niet meer mee ben met mijne tijd en allang met facebook zou moeten bezig zijn. :-)

Nu iets zeer gevaarlijk, ik zal een poging doen om de bloggers op te sommen die ik vandaag heb gezien. Met het gevaar dat ik iemand vergeet natuurlijk. Nu al sorry voor de blogger die ik niet vernoem. Eerst Cremke. Bedankt voor de goeie ontvangst en de nodige vitamientjes. Er zal al veel verkeerd moeten lopen om er volgend jaar niet bij te zijn. Tiny! Zonder uw gulle, Hollandse vrijgevigheid had ik met lege handen huiswaarst moeten keren. Met mijn loopkunde heb ik nog niet veel gewonnen. Laat mij weten waar u start, daar wil ik ook zijn. Uw "gebak - kruidenkoek" was zeer lekker. Dank u wel!

Nog van de partij, Betty Spencer, Frank Spencer, Fré, Gert, Jogginggirl, Johan, Julie, Katrien, en Berry, Nico en anderen? Laat het mij weten en ik plaats een link.

De wedstrijd. Voor mij is die goed verlopen. Een tijd die ik niet in gedachten had en met slechts 1 moment waar ik het lastig had. De wind was onze vriend tot we de brug op en af renden om dan de laatste +/-5 km op te boksen tegen een hardnekkinge tegenwind. Tiny die in het gezelschap had gelopen van Katrien kreeg van haar de vrije teugels op zo'n 3 km van de finisch en snelde mij voorbij aan een ongelooflijk tempo. Klasse te koop "diene Ollander". Uiteindelijk passeerde ik de finisch als 231ste en waren er nog 134 moedigen die na mij de eindstreep haalden.

Een zeer geslaagde sportieve dag.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

goede zaak dat Cremke je heeft overtuigd om naar Aalter te komen, t was toch plezant he, op die wind na! Leuk je gezien te hebben en proficiat met je mooie tijd, daar zou ik voor tekenen!

Anoniem zei

dienen nr 230 was ik :-)

Anoniem zei

Knap gelopen, zo moederziel alleen zonder geleidehond ;-)
Da Facebook-gedoe, awel ik doe daar doelbewust niet aan mee, dus we zijn alvast met 2 oldtimers!

Dirkjogt zei

Mooie tijd gelopen, dikke proficiat! Deze moet ik volgend jaar ook lopen

Jogginggirl zei

@Geert : too late... :)
't was een leuke middag, en ondanks de wind heb je 'n goeien tijd ! Zelfs zonder trekhond.... (amaai, 't beestje was wellicht in de vaart gewaaid)

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Jij mag wel meer naar weblog meetings komen zenne ,ambiance is dan zeker verzekerd , en de facebook komt eraan zeker ??? grtjes en nogmaals dikke proficiat met je prestatie !!

Anoniem zei

Proficiat met je knappe prestatie tussen Deinze en Bellem.
En achterna de verbruikte vitamientjes terug bijvullen.
Meer moet da niet zijn, hé !