vrijdag, november 07, 2008

Training met een onaangename afloop

8,721km - 0:53:30 - 9,78km/hr
3,493 - 0:19:14 - 10,90km/hr
Eerst alleen en dan nog efkes, 1 ronde, met de IVAC-ers. Een gewone training maar eentje met een zeer onaangenaam en zuur einde.
Tijdens het lopen zitten al mijn spullen veilig achter slot en grendel. Maar wat doet den slimmen hier. Tijdens het douchen laat ik mijn kastje open. Aja mij wassen duurt toch niet lang en wie gaat er nu in spullen zitten terwijl ik mij 3 meter verder sta te douchen? Er was 1 persoon aanwezig en terwijl ik al mijn zakken voor den zeventiende keer onderzocht verdween hij. Toen een collegaloper binnenkwam zei ik hem dat er iemand met lange vingers had gepasseerd. Hij wist direct wie het was. Hij had buiten iemand tegengekomen die al eens betrapt was geweest bij het "onderzoeken" van andermans zakskes. Maar ja, wat kan je bewijzen als je niks hebt gezien. Kan toch niet aan iedere verdachte vragen of ik eens efkens in al hun zakken kan kijken. Ongeveer 30 euro ben ik armer geworden. Nog een chance dat het alleen mijn "geldbeugel" was, mijn "portefeuille" met al mijn paperassen lag nog in den auto. Verdorie dat zijn vele goeie frisse lekkere Leffe's. Wees maar zeker, 't is zuur lachen.

3 opmerkingen:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Oeioeoei, leuke club daar... of mag iedereen daar komen ? Want wat ik niet begrijp is dat die daar nog binnen mag ! Bij ons zijn er zelfs geen kastjes... dus hangt alles van vertrouwen af.
Maar troost je, morgen kun je al een Leffe terugverdienen ! ;-);-);-)

Ralf, Loris en Kappo zei

Toch straf zenne. Kunnen mensen niet gewoon van elkaars spullen afblijven?
Enfin, inderdaad, morgen zijn er ook Leffe's :-)

Anoniem zei

Niet zomaar laten gebeuren hé zeg!
Waar ligt je machete? Het is nog niet genoeg dat "Cremson" onze kasjes plundert! Kan mij daar druk in maken, sorry... de volgenden is voor mij...