zaterdag, maart 22, 2008

Zaterdag 22 maart 2008

Als ik later -op pensioengerechtigde leeftijd- terug zal kijken in dit dagblogboekje zal ik kunnen lezen wat een spannende dag dit wel geweest is voor mij.

Niet buiten gekomen! Mij volgepropt met Bounty en Lion en de godganse dag Cola Zero gedronken. In mijne zetel languit naar de koers gekeken en gezien dat mijn voorspelling van gisteren bijna juist was. Den Zwitser was veel te sterk voor de anderen.
De voetbalsamenvatting op den Duits gezien en naar Lewis op Canvas gekeken. Lewis, het hulpje van wijlen Morse die nu zelf patron mag spelen. Straks nog naar de samenvatting van de Belgische hoogaangeschreven voetbalcompetitie kijken om daarna nog een filmke te bekijken. Da filmke zal zolang meegaan tot ik in slaap sukkel.

Ook nog nuttige dingen gedaan. Tussen al dat luie gedoe heb ik nog een beetje gestudeerd (gelezen is een beter woord). Misschien heb ik er binnenkort een nieuw jobke bij en dan moet ik op de hoogte zijn natuurlijk. Misschien ook niet maar dan zullen we weer een stukske slimmer zijn.

1 opmerking:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Bijna identiek, toch wat de koers en Lewis betreft, alleen kon ik het belgisch voetbal niet meer opbrengen... (wist de uitslag al)
's Morgens wel nog agility les gaan geven en daarna zelf les volgen, maar voor de rest ook platte rust met een palmken in de hand ;-) Moet eens kunnen, niet ?