woensdag, maart 05, 2008

RunforEric

8,5km - 45' - 13,3km/hr

Een duurloop waarbij mijn knie zich gedeisd hield maar me toch een onaangenaam gevoel gaf. We doen gewoon verder alsof er niets aan de "knie" is.

Run for Eric een zeer mooi initiatief, waar onder andere Frank en Betty bij betrokken zijn, trekt de laatste dagen mijn aandacht. Vanavond heb ik mij dan ook ingeschreven om een half uurtje te lopen -op loopband 2- en dat op zaterdag 5 april om 1730hr. Heren en dames sportliehebbers, er waren nog verschillende "half uurtjes" beschikbaar.

Na het half uur lopen zullen we waarschijnlijk blijven om een frietje te eten, we zien wel.

Zondag start het Canicross seizoen en hoogstwaarschijnlijk zullen er 2 superlopers en tevens bloggers aanwezig zijn. Gunther en Selena met hun boxers zullen proeven van een spannende canicrosswedstrijd.

3 opmerkingen:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Niet te hoge verwachtingen hoor...;-) Ik denk niet dat we die supergemiddeldes aankunnen, en ik zal al blij zijn dat Dorit me niet in de steek laat en we geen diskwalificatie krijgen omdat ze onder de indruk is en achterblijft ipv van me te 'trekken'. Ben vooral een curieus om zo'n wedstrijdje mee te maken, en heb er alvast zin. Voor de duidelijkheid: Cujo doen we dit niet meer aan met zijn 10 jaar, die mag uitbollen bij de agility, en Selena rust voor de marathon, dus ze zullen het met Dorit en mezelf moeten doen. Wat raad je me trouwens aan voor de eerste keer ? Ineens de lange cross, of toch maar best eerst eens de korte uitproberen ?

Anoniem zei

Mooi, een nobel initiatief, die Run4ERic.
We zullen elkaar wel tegen het lijf lopen in Lauwe.
Ik ben ter plaatse voor de intocht der Gladiatoren, in casu Betty Spencer.
Eén voordeel : op een loopband ga je me deze keer niet loslopen :-)

Gunther Selena Cujo Dorit zei

De lange is eigenlijk een korte ;-)dus we kiezen maar voor de lange, en we zien wel waar het schip strand he...
Is het via een loting dat er gestart wordt of volgens volgorde van inschrijving ?
Is het dan geen nadeel voor de eerste starter.
Is tegen 11u30 aanwezig zijn op tijd ?
Veel vragen, maar ik ben dan ook een beginner he... ;-);-);-)
PS. En vooral, je komt toch eens kennismaken he ???