donderdag, maart 20, 2008

Humor op TV

Niet Wim Helsen of Gunter Lamoot, Chris Van Den Durpel of Prins Laurent, Comedy Factor of Het Eiland, maar wel "Can you Duet" is op dit moment het komisch hoogtepunt op donderdagavond. Ze willen ons doen geloven dat het een muziekprogramma is maar dat is niet waar. Af en toe is er muziek en wordt er redelijk goed gezongen maar in feite is het een wedstrijdje "Stand up Comedien". Hilarisch hoe sommigen zingen en ook denken dat ze goed zingen. Ook hun "ad rem" reactie op de vraagjes zijn doorspekt met "originaliteit" en "one liners". Ik kan er niet aan doen, vergeef me mijn slecht karakter maar ik moet voornamelijk lachen met de sublieme optredens. Later zal blijken dat de voorrondes weer beter waren dan de de finales.

Vergis u niet, ze hebben allemaal meer durf dan ikke. Ik kan ook niet zingen en op een podium kan ik zelfs geen mislukte sporter opvoeren, al is dat een rol die mij op het lijf is geschreven. Ik zou het niet durven om aan zo'n talentenjacht mee te doen want er is doodgewoon geen talent te vinden bij mij (of misschien heb ik nog niet gevonden).
't Is zoals altijd, de beste stuurlui staan aan wal. Al zou het niet slecht zijn moesten er meer stuurlui in spe aan wal blijven. :-)


In mijn mailbox - Echt gebeurd in de rechtbank!!?!!
Rechter: De jongste zoon, deze van 20 jaar, hoe oud is hij?
Rechter: Was je aanwezig toen je foto werd genomen?
Rechter: Was het jij of je broer die gedood werd tijdens de oorlog?
Rechter: Heeft hij je gedood?
Rechter: Op welke afstand bevonden de voertuigen zich op het moment van de botsing?
Rechter: Je was daar tot je vertrok, is dat correct?
Rechter: Hoeveel maal heb je zelfmoord gepleegd?

PS: met mijn knie is alles ok, 'k loop nog altijd niet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zeg me eens wat je je herinnierd van de tijd toen je buiten bewustzijn was ... ik zou een keigoeie rechter zijn ;-)