dinsdag, maart 04, 2008

Ibuprofen ...

... daarmee zal ik voorlopig mijn knieprobleem behandelen. Vandaag heb ik weining (geen) last gehad, maar 'k heb ook niet gelopen. Morgen een duurloop van een uurke en donderdag nog eens vlammen op een interne wedstrijd van 4km. Vlammen op mijn niveau natuurlijk. In vergelijking met vele bloggers is dat bij mij maar een "waakVLAMmerke".

Quotes
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen."
Willem van Hanegem
--------------------------
"Je stopt niet met voetballen omdat je te oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met voetballen."
Sir Stanley Matthews
(voetballen vervangen door lopen!)

Nutteloze weetjes:
* Kamelenmelk stolt niet.
* De Sitatunga, een antilopesoort, kan onder water slapen.

1 opmerking:

Anoniem zei

een 'interne' wedstrijd ... heb jij een gespleten persoonlijkheid dan? ;-) Succes mate!