vrijdag, maart 21, 2008

Weekendje thuis

Aangezien ik nog altijd niet loop (misschien maandag) en in het weekend waarschijnlijk weinig zon zal te bespeuren zijn, zal ik mijn zaterdag en zondag thuis doorbrengen. Mijn knie doet geen pijn meer maar er is nog altijd "iets". Als ik de trap oploop voel ik dat het nog niet pluis is.

Geen Kruishoutem met zijn streekbier en ook geen Canicross te Buizingen. Jammer, vooral de canicross te Buizingen had ik graag meegedaan. Hij staat in het teken en is ten voordele van Greyhounds in nood.

Zaterdag is er Milaan San Remo met Freire als tweede (in de spurt). Daar zal ik dan naar kijken om mijn weekend toch nog een sportief tintje te geven. Ene Gilbert wint (hij komt alleen aan).

Nutteloze weetjes:
* Leonardo da Vinci kon gelijktijdig schrijven met zijn ene hand en tekenen met de andere. Ik ben ook zo getalenteerd en veelzijdig. Ik kan gelijktijdig een vitamientje drinken met mijn ene hand en een hamburger eten met mijn andere!
* Mexico had ooit 3 verschillende presidenten op 1 dag.

"Quotes"
"Ik realiseer me nu dat er niets mooiers is dan langzaam fietsen. Dat is fantastisch."
Wielrenner Gerrie Knetemann
In mijn mailbox: Wat je beter niet zegt.
Een vogel die in de nesten zit.
Een cavia die hamstert.
Een elektricien die niet meer tegen de spanning kan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch geef ik Vandenbroucke ook nog een kans hoor...

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Hello,
is er ergens een canicross-kalender waar ook zo'n cross zoals Buizingen op staat ?
Ik ga nu niet meedoen, want mijn knie speelt ook nog op, maar mss. voor de toekomst...