woensdag, maart 12, 2008

Mijn knie ...

... doet het beter.
Ik blijf uit mijn loopschoenen en doe ze pas terug aan als alle narigheden uit mijn knie verdwenen zijn. Deze morgen heb ik er zelfs een spurt van +/- 60m moeten uitpersen om mijn bus te halen. Ben Johnson zou jaloers geweest zijn op mijn supersnelheid.

Lopers van de borstelstreek en omgeving, vergeet niet dat je uzelf kunt testen op de piste te Izegem. IVAC organiseert op zaterdag een 10km "wedstrijd". Iedereen welkom!

Nutteloze weetjes:
* Volgens Tomas Friedman, columnist bij de New York Times, is er tot op heden nog geen oorlog geweest tussen 2 landen die elk Mc Donald's Restaurants hebben.
* In Manhattan hebben verscheidene gebouwen hun eigen postcode. Het World Trade Center had er zelfs verschillende !


Quotes
"Het golfen is een spel, waarbij men een heel klein balletje in een nog kleiner gaatje moet zien te krijgen, met gereedschap dat er duidelijk niet voor is gemaakt."
Sir Winston Churchill
-------------------------
"Een forehand van Steffi Graf doet denken aan iemand die deur keihard dichtslaat voor de neus van een Jehova-getuige."
The Times

Geen opmerkingen: